Baratze bat nahi dizut egin…

Tolosaldea LHII aldatu egin da azken urteetan, eraikinak berritu dira , espazioak atondu... nolabait eskola gaztetu egin dela esan dezakegu.

Baina bada txokotxo bat gertu eta era berean urruti dagoena, hainbat arrazoiengatik denen bistan eta hutsik, erabilpen zehatzik ez duena. Honek ere behar zuen gaztetu, bere esentzia gordeta noski. Horregatik garapen jasangarriko helburuak erreferentziatzat hartuta erronka bat burutu dugu, naturarekin lotura duena, bizitza gune bat sortzeko, erakargarria eta denen eskura, Balioen baratza deituko dena.

Proiektuaren azalpena Tolosaldea LHII-ko ikasle guztiei eman zaie.

Interesa izan duten ikasleekin taldeak egin dira espezialitateka (Merkataritza, Informatika, Galdaragintza, Mantentzea eta Elektrizitatea) eta zikloen arteko erronka bat osatu da, bakoitzak dituen ezagutza teknikoak aprobetxatuz.

Beharrak identifikatu, informazioa lortu, antolatu eta proposamenak aurkeztu dituzte:

1. Merkataritza: berreskuratu nahi den ingurunerako, altzarien diseinua eta distribuzioa

2. Informatika: faunaren jarraipena egiteko sistema.

3. Galdaragintza: euri-ura biltzeko sistema.

4. Mantentzea: urmaeleko ur-maila mantentzeko sistema.

5. Elektrizitatea: urmaeleko ura oxigenatzeko eta algen kontrola egiteko sistema.

Mugikortasun astea burutu dugu

Mugikortasun astearen baitan autorik gabeko eguna ospatu dugu Irailaren 22an. Egun honi ikusgarritasuna emateko, herritik eskolarako bidea elkarrekin egin dugu 150 bat ikasle eta irakaslek, oinez, bizikletaz edo patinetez. Goizeko 8 etan Triangulo plazatik abiatu dira bizikleta eta patinete dunak, ordu berdinean, Arrameleko plazatik, oinezkoak. Santa Luzia auzoan egin dute bat eta elkarrekin igo dute aldapa. Ekitaldiari amaiera emateko, txokolate beroa eta opilak banatu dira ikastetxe sarreran.

2021.2022 ikasturterako harrera ordutegiak

Datorren astean irailaren 8an (asteazkena) goi-mailako prestakuntza zikloko ikasleekin eta 14an (asteartea) erdi-mailakoekin harrera egunak izango ditugu ikastetxean.

Ikusi hemen zure talderaen eguna eta ordua:

-Goi-mailako prestakuntzako ikasleak

-Erdi-mailako prestakuntzako ikasleak

Irakasle berriei harrera

Ikastetxea irailak 1ean 08:00etan irekiko da eta irakasle berriei harrera 09:30etan egingo zaizue areto nagusian.

Aurrez ikastetxeko idazkaritzatik pasatzea eskertuko geniezue, langile fitxa betetzera.

Ongi etorriak geurera.

ADDIMAT: kasu azterketa

ADDIMAT Fabrikazio Gehigarriko Teknologien Espainiako Elkarteak bere webgunean (https://www.addimat.es/es/casos-de-exito) TKNIKAn WAMM (Wire and Arc Additive Manufacturing) teknologia erabiliz fabrikatutako aeronautika-sektoreko pieza baten garapena argitaratu du, eta bertan gure ikastetxeko Soldadura eta Galdaragintza sailak hartu du parte. Pieza horren fabrikazioa TKNIKAn Fabrikazio Gehigarri Metalikoaren espezializazio-arloan kokatzen da, helburu nagusietako bat praktikaren eta esperimentazioaren bidez ezagutza lortzea delarik.

Formatu erdiko pieza bat hautatu du, geometria bakunekoa, normalean bloke metaliko batetik edo aurre-forma forjatu batetik abiatuta fabrikatuko litzatekeena. Kasu honetan, WAMM fabrikazio-prozesu bat oso aukera interesgarria izan daiteke kalitatezko aurre-forma bat lortzeko, ondorengo akabera-prozesuetarako prest egongo litzatekeena.

ikaslan

elebasque