Bizilabe proiektuaren inguruko prentsaurrekoa

Elhuyarrek Euskal Herrian zehar, Bizilabe proiektuaren bidez, STEAM-ZTIAM kultura lantzen eta sustatzen du gaztetxoen artean. 10 eta 19 urte bitarteko gazteei zuzenduta dago eta bertan gazteek proiektuak eta esperimentuak egiten dituzte beren kasa, behar denean laguntza jasota.

Tolosaldea Garatzen-en bidez ari da eskualdean zabaltzen, Villabonako gaztelekua eta Tolosaldeako Lanbide Heziketako Insitutuko areto nagusia egoitza izanda.

Elhuyarrek urteak daramatza Bizilabe proiektuarekin, baina Lanbide Heziketako ikastetxe batekin hitzarmena duen lehenengo aldia da.

Prentsaurrekoan, Bizilabe proiektua aurkezteaz gain, Tolosaldeko gazteen artean STEAM (Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza, Artea eata Matematika) kulturaren inguruan egindako diagnosiaren emaitzak ere aurkeztu ziren.

Elkartasun aste arrakastatsua burutu dugu ikastetxean

Urtero bezala, urtarrilaren 27an genuen hitzordua odol emaileen elkartearekin. Aurten ordea, Gipuzkoako Odol Emaileez gain, beste bi erakunderekin ere jarri gara harremanetan elkartasun astea antolatzeko: Hiritarren Harrera Sarea eta Gipuzkoako Elikagaien Bankua.

Aste guztian zehar elikagaien bilketaz gain, Harrera Sareak etorkinei banatu ahal izateko ezinbesteko materialak bildu ditugu: arropa, zapatak, mantak eta lozakuak, motxilak, bufandak, txanoak eta eskularruak.

Asteazkenean, urtarrilaren 27an, Odol Emaileak eskolara etorri ziren eta goiz guztia, etenik gabe, aritu ginen, emaileen herena emaile berriak izan direla datu esanguratsuena izanik.

Eskerrik asko egitasmoa posible egin duten ikasle, langile eta guztiei erakutsitako elkartasunagatik.

Ate irekiak

Ate irekiak antolatu ditugu, bai online bai presentzialak aukeran martxoak 2, 3 eta 4rako, hitzordua hartzea derrigorrezkoa da. Mesedez, ordua errespetatzea garrantzitsua da, ikastetxeko sarrera-irteeren kontrola egin behar dugulako.

Eman izena hemen.

Ziklo bakoitzaren eguna eta ordutegia:

ERDI MAILAKO ZIKLOAK:

- Instalazio Elektriko eta Automatikoak - Martxoak 2 16:30

- Mekanizazioa - Martxoak 2 17:30

- Soldadura eta Galdaragintza - Martxoak 2 18:30

- Merkataritza Jarduerak - Martxoak 3 16:30

- Mikroinformatika-Sistemak eta Sareak - Martxoak 3 17:30

- Natura inguruneko eta aisialdiko gidari-lanak ONLINE BAKARRIK - Martxoak 3 18:30

GOI MAILAKO ZIKLOAK:

- Metal-Eraikuntzak - Martxoak 2 16:30

- Automatizazioa eta Robotika Industriala - Martxoak 2 17:30

- Fabrikazio Mekanikoko Produkzioaren Programazioa - Martxoak 2 18:30

- Administrazioa eta Finantzak - Martxoak 3 16:30

- Instalazio Termiko eta Fluidodunen Mantenimendua - Martxoak 3 17:30

- Sare-Informatika Sistemen Administrazioa - Martxoak 3 18:30

- Mekatronika industriala - Martxoak 4 16:30

- Egokitzapen fisikoa - ONLINE BAKARRIK - Martxoak 4 17:30

Merkataritzako ikasleek Ikasenpresa Kongresuan parte hartu zuten

Tolosaldea LHII-ko Merkataritza jardueretako 2.mailako ikasleak ikasenpresako lehen kongresu birtualean parte hartu zuten azaroaren 25ean.

Ikasleek lau tailerretan parte hartu zuten: Zibersegurtasuna, ikastest (izan zaitez lehena erronka ekonomiko-finantzarioei erantzuten),sormena (nondik datoz ideiak?) eta zure ametsa (ausartu zaitez zure ametsa negozio-ideia bihurtzera).

Merkataritzako ikasleek, sortutako ikasenpresetako negozio ideiak eta beste ikastetxekoenak ikusi genituen kongresuaren amaieran.

Eskerrik asko Merkataritzako ikasleei kongresuan parte hartzeagatik. Oso interesgarria izan zen eta ikasleak parte hartze handia izan zuten.

Hezkuntzako sailburuaren bisita

Jokin Bildarratz Hezkuntza sailburua eta Jorge Arévalo Lanbide Heziketako sailburuordea ikastetxean bisitan izan genituen azaroaren 12an. Aparteko egoera dela eta, osasun neurri bereziak bete ziren guztion segurtasuna bermatzeko.

Bisitan, zuzendaritza taldearen eskutik ikastetxeko bai antolakuntzari dagokien berrikuntzak baita instalakuntzetan egindako berrikuntzak ere ezagutu zituzten.

Bisitari hasiera emateko ikastetxeko espazio berriak ikusi zituzten, erabilera anitzeko eta irekiak diren espazioei arreta berezia jarriz.

Ikastetxeko antolakuntzaren egitura berria ere aurkeztu zitzaien. Egituraren helburua Tolosaldea LHIIko egituraren horizontaltasuna lortzea da partaide guztion parte-hartzea bilatuz.

Bisitaren amaieran, sailburuak zuzendaritza taldearekin elkarrizketan jardun zuen, ikastetxean egindako eraldaketa lanagatik zorionduz.

ikaslan

elebasque