Guraso harrera irailaren 27an

Guraso harrera Irailak 27an izango da eta taldekatua egingo da, ondorengo ordutegietan:

17:30etan:

Erdi mailako lehenengo maila:

- Natur inguruneko eta aisialdiko gidaritza

- Mikroinformatika sistemak eta sareak

Erdi mailako bigarren maila:

- Merkataritza jarduerak

Goi maila lehenengo maila:

17:50tan:

Erdi mailako bai lehenengo eta baita bigarren maila:

- Instalazio elektriko eta automatikoak

Goi mailako lehenengo maila:

- Instalazio termikoak eta fluidodunen mantentzea

18:10tan:

- Administrazio eta finantzak

- Sare informatika sistemen administrazioa

18:30tan:

Erdi mailako lehenengo maila:

- Merkataritza jarduerak

Erdi mailako bigarren maila:

- Natur inguruneko eta aisialdiko gidaritza

- Egokitzapen fisikoa

Goi mailako bigarren maila:

- Instalazio termikoak eta fluidodunen mantentzea

Ikasleen harrera egunaren ordutegia

Datorren ostegunean, irailaren 8an, 2022.2023 ikasturtearen harrera eguna izango da. Hemen duzue ordutegia

Erdi-mailako lehen mailakoak

9:00tan:

- Natura inguruneko lanetako eta aisialdiko gidaria

9:30tan:

Erdi-mailako bigarren mailakoak

11:00etan:

- Natura inguruneko lanetako eta aisialdiko gidaria

Goi-mailako lehen mailakoak

10:00etan:

- Instalazio termiko eta fluidodunen mantentzea

10:30tan:

- Administrazioa eta finantzak

- Sare informatika eta sistemen administrazioa

Goi-mailako bigarren mailakoak

11:30tan:

- Administrazioa eta finantzak

- Sare informatika eta sistemen administrazioa

- Instalazio termiko eta fluidodunen mantentzea

Irakasle berriei harrera

2022.2023 ikasturte hasierako esleipen prozesuan TOLOSALDEA LHII esleitu zaizuen irakasle berri guztientzat harrera bilera antolatu dugu uztailaren 19an 10:00etan ikastetxeko areto nagusian.

Bertara gerturatzea eskatzen zaizue.

Hazparneko San Josepe Lizeoko eta Tolosaldeako LHII-ko Mekanikako ikasleek elkartrukea burutu dute.

Azken bi ikasturteetan, pandemia dela medio, elkartrukeak bertan behera egon ondoren, aurtengoan berriro ekin diogu bi ikastetxeen arteko mugikortasunei.

Lehendabizi, Tolosaldeako mekanizazioko 1. mailako ikasleek, Hazparnera joan ziren bi egunetarako eta ondoren, San Josepeko Mekanikakoak gurera etorri ziren beste horrenbeste egunetarako.

Hazparnen, aeronautikarekin lotutako elementuak ekoizten dituen Lauak Bat enpresa bisitatu zuten. Bertan, hegazkinen hainbat zati eraikitzen dituzte zenbait material berezi erabiliz. Enpresa honek beste herri eta herrialdeetan ere baditu lantegiak.

Ikasleek ikastetxea ezagutzeko aukera izan zuten, bertako ikasleekin hartu emanetan aritu ziren eta makina ezberdinak aztertu zituzten mekanizazioko tailerrean.

Ondoren, San Josepeko ikasleen egonaldia burutu zen Tolosan. Hazparneko eta Tolosaldeko ikasleek, Ibarrako Apatta Erreka industrialdean kokatutako hiru enpresa esanguratsu bisitatu zituzten: Lemu, Otsabio eta Mecanizados Harri. Hiru enpresa hauek ere mekanizaziorekin lotuta daude eta gure ikastetxeko ikasleek bertan egiten dituzte praktikak. Bisitak oso interesgarriak izan ziren. Honetaz gain, ikasleek Tolosako txoko ezberdinak ezagutzeko aukera izan zuten, Tolosaldeako ikasleen laguntzarekin.

Bigarren egunean, Euskal kirolak praktikatzeko aukera izan zuten, elkarren arteko harremanak erraztuz. Ikastetxea ezagutu eta tailerrak aztertzeko aukera ere izan zuten. Azkenik, bi ikastetxeetako ikasleek, Eureka Zientzia Museoa bisitatu zuten, egonaldiari amaiera emanez.

Esperientziaren balorazio positiboa egin dugu eta, aurrera begira, gure elkarlanarekin jarraitzeko asmoa azaldu dugu.

Babarrun bonboi jasangarriak

Aurtengoan ere lortu dugu, hezkuntzan aberasgarri zaigun bailarako Eskola Agenda taldearen jardunak jarraitzea.

Tknikako Bio Zientzia eta Jasangarritasun sailak bonboi solidarioen esperientzia aurkeztu zigun ikastetxeetan. Jarduera hura, gurera moldatu dugu, urteetan ongizate eta jasangarritasunaren bila partekatzen dugun lan taldera, Tolosaldeako EA2030 forora.

Berriz ere, eskura eta bertan dugunaren erabilpena bilatuz, babarrun bonboi jasangarriak egiteko erronkari ekin genion Azaroan, Tolosaldea LHII-ak, Inmakulada Ikastetxeak, CPFPB Peñascal ikastetxeak, Don Bosco Paper eskolak eta Fraisoro ikastetxeak. Bakoitzak bere indargune eta ezagutzak baliatuz proiektuan parte hartu dugu, atal ezberdinetan. Babarruna oinarri duten gozo batzuk egitea lortu da, arto eta porru paperaz egindako zorroan bilduta.

Maiatzaren 20an Tolosako kultur etxean ospatu den udal foroan, aipatutako ikasteetako ikasleek egindakoa erakutsi dute eta herritarren alde lan egiten duten Zutani, Corazones unidos, Jatorkin, Elikagai Bankua, Caritas, Abegi eta Cear elkarteei eskaini zaizkie egindako gozoak.

ikaslan

elebasque